В традиційному поділі наук на гуманітарні,
природничі, технічні виражені об’єктивно-предметні відношення між ними. Такий
поділ закріплено в циклах навчальних предметів, які згруповані по загальним
об’єктам вивчення: суспільство, природа,
праця. При цьому виникають внутрішньо циклові та між циклові зв’язки, які
систематизують знання, вміння, навички навколо загальних об’єктів вивчення.
Давайте розглянемо
дану об’єктивно-предметну лінію міжпредметних зв’язків системі навчально-виховного процесу(схема 2). Ця система включає гуманітарний цикл предметів(мова, література, історія, правознавство), природничо-математичний цикл(математика, фізика, географія, економіка, хімія, біологія, природознавство) та цикл предметів трудового навчання.
дану об’єктивно-предметну лінію міжпредметних зв’язків системі навчально-виховного процесу(схема 2). Ця система включає гуманітарний цикл предметів(мова, література, історія, правознавство), природничо-математичний цикл(математика, фізика, географія, економіка, хімія, біологія, природознавство) та цикл предметів трудового навчання.
Интересно!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ОтветитьУдалитьВелика роль химии в борьбе с болезнями человека, в борьбе за его здоровье и долголетие! Успехов в работе и талантливых учеников!
ОтветитьУдалить