вторник, 5 ноября 2013 г.

Знайомство учнів з результатами інтеграції наук стало одним із основних завдань сучасної шкільної освіти, і не менш важливим, чим залучення їх до конкретних знань.

Суть та практична роль досягнень сучасної науки про природу повинні розкриватися на доступному та зрозумілому рівні для школярів. Водночас недостатньо механічно переносити в навчання основні напрямки інтеграції наук, необхідно побудувати ефективну дидактичну систему між предметних зв’язків.
Без цього важко переконати учнів в тому, що більшість процесів і явищ, які вивчаються різними предметами, єдині по своїй природі. Необхідно сформувати у них уявлення про систему понять, універсальних законах, загальних теоріях та комплексними проблемами(таких як закон збереження маси та енергії, закону постійності складу речовини, взаємозв’язків між будовою, властивостями та застосуванням, сировинними, енергетичними проблемами та охороною довкілля, тощо).

Комментариев нет:

Отправить комментарий