Виховні вимоги
до уроку
— формування і
розвиток в учнів національної свідомості, самосвідомості та ментальності,
провідних рис громадянина своєї держави;
— формування в
учнів високої духовності, підвалину якої мають становити загальнолюдські,
національні та професійні цінності, широка моральна, правова, екологічна,
політична, художньо-естетична й фізична культура;
— формування і
розвиток в учнів активної життєвої настанови, допомога в самоактуалізації та
самореалізації у навчальному процесі та майбутній професійній діяльності;
— вміле
поєднання дидактичних, розвиткових і виховних завдань кожного уроку та їх
творче спрямування на формування і розвиток всебічно і гармонійно розвиненої
особистості;
— формування і
розвиток мотивації постійного самовдосконалення і змістовної професійної
діяльності шляхом реалізації потенційних інтелектуальних, фізичних та інших
можливостей;
—
підпорядкування виховної мети кожного уроку загальній меті виховання тощо.
Розвиткові вимоги до уроку:
— спрямованість
кожного уроку на максимальний розвиток духовних, інтелектуальних, фізичних і
творчих здібностей кожного учня, його провідних психічних рис;
— направленість
кожного уроку на «зону найближчого розвитку» учня та її творче проектування і
реалізація;
— проведення
занять з урахуванням індивідуально-психічних особливостей кожного учня та
активна допомога в його самовдосконаленні тощо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий