Дидактичні
вимоги до уроку:
— чітке
визначення освітніх завдань кожного уроку та їх творче поєднання із загальною
метою вивчення конкретного предмета й формування особистості учня в
навчально-виховному процесі;
— оптимальне
визначення змістового компонента кожного уроку з урахуванням особистісної
спрямованості навчально-виховного процесу;
— широке
використання методів, прийомів і способів активізації навчально-пізнавальної
діяльності учнів та їхнього творчого розвитку;
— творчий підхід
до обгрунтування методики проведення кожного уроку;
— опора на
загальнолюдські цінності в застосуванні принципів навчання;
— забезпечення
активного зворотного зв'язку, дієвого контролю і управління тощо.
Крім зазначених,
обов'язково слід мати на увазі й інші
вимоги до уроку:
— організаційні
(чіткість, раціональне використання часу, обладнання, дисципліна тощо);
— управлінські
(цілеспрямованість, оперативність, конкретність, стиль управління тощо);
—
санітарно-гігієнічні (температура, освітленість, працездатність, перевтома
тощо);
— етичні
(рішучість, вимогливість, принциповість, справедливість, тактовність тощо);
— психологічні
(врахування індивідуально-психічних особливостей учнів, психічного стану учнів
і вчителя, настрою вчителя та ін.) тощо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий