Рівні цілісного процесу навчання
І рівень: соціально-педагогічний. На цьому рівні перш завсе ставляться цілі
та задачі на основі яких складаються навчальні програми та плани,
забезпечується підготовка і діяльність вчителя, які забезпечують соціальну
орієнтацію навчання .
ІІ рівень: організаційно-дидактичний. На цьому рівні будуються принципи навчання,
які включають різноманітні методи навчання; навчальні, розвиваючі та виховні
задачі, які і забезпечують цілісність навчально-виховного процесу.
ІІІ рівень: особистністно-орієнтовний. Виходячи з перших двох рівнів кожен
вчитель висовує цілі, вибирає засоби навчання і аналізує його результати(схема
1).
Комментариев нет:
Отправить комментарий