вторник, 5 ноября 2013 г.

Рівні цілісного процесу навчання
І рівень: соціально-педагогічний. На цьому рівні перш завсе ставляться цілі та задачі на основі яких складаються навчальні програми та плани, забезпечується підготовка і діяльність вчителя, які забезпечують соціальну орієнтацію навчання .
ІІ рівень: організаційно-дидактичний. На цьому рівні будуються принципи навчання, які включають різноманітні методи навчання; навчальні, розвиваючі та виховні задачі, які і забезпечують цілісність навчально-виховного процесу.

ІІІ рівень: особистністно-орієнтовний. Виходячи з перших двох рівнів кожен вчитель висовує цілі, вибирає засоби навчання і аналізує його результати(схема 1).

Комментариев нет:

Отправить комментарий